Friday 11 May 2012

Medycna rodzinna i laryngologia w Glasgow 25-26 maja

Lekarz dostępy w Glasgow 25-26.05.2012

W piątek po gdzinie 18:00 oraz w sobote od rana do godzin popołudniowych przyjmować będzie w Polskim Prywatnym Gabinecie w Glasgow przyjmować będzie dr Barbara Leśniewicz lekarz chirurg, pediatra, internista i laryngolog. W tym samym terminie czynne również będzie laboratorium badań medycznych, pracownie EKG i badania dla kierowców

LARYNGOLOG / PEDIATRA / INTERNISTA / CHIRURG

lekarz medycyny (m.d.) Barbara Leśniewicz


Witam Państwa, jestem lekarzem specjalistą z ponad 20letnim doświadczeniem zawodowym. Jestem absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Warszawie. Po ukończeniu Uniwersytetu Medycznego  rozpoczęłam pracę jako lekarz laryngolog na oddziale Akademickiego Szpitala  w Warszawie. Od 1993 roku rozpoczęłam prace w Brytyjskiej służbie zdrowia. Obecnie pracuję w Manchester Children`s University Hospitals Trust. Na bieżąco podnoszę swoje kwalifikacje wykonując uczestnicząc w szeregu szkoleń, zjazdów oraz sympozjów.


W swojej pracy posługuję się wieloma językami: polskim, francuskim, angielskim, włoskim oraz rosyjskim


Jestem specjalistą w zakresie diagnostyki i leczenia w tym również operacyjnego, chorób nosa, uszu, jamy ustnej,  gardła i krtani zarówno u dzieci jak i osób dorosłych. Jako uprawniony specjalista przygotowuję dokumenty dla szkół, lekarzy rodzinnych GP – referuję pacjentów, mogę skierować na badania laboratoryjne. Jestem uprawniona do wystawiania recept oraz zwolnień lekarskich.



07955 280 690


0844 209 2149


GLG

Wpis: Polski Gabinet Lekarski w Szkocji w Glasgow






No comments:

Post a Comment