Tuesday 23 October 2012

Stomatolog - lek.stom. Jolanta Zatorska

Jestem lekarzem stomatologiem z osiemnastoletnim stażem pracy. Ukończyłam studia na Uniwersytecie Jagielońskim w Krakowie w roku 1994.


W 2000 r obroniłam tytuł pierwszego stopnia specjalizacji stomatologii ogólnej
Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, sześć lat pracy w Szkole Integracyjnej dla dzieci niepełnosprawnych w Kielcach.

Równocześnie prowadziłam gabinet prywatny z pełnym zakresem usług stomatologicznych.

- stomatologia estetyczna
- protetyka w pełnym zakresie
- endodoncja (leczenie kanałowe)
- ekstrakcje zębów
- wybielanie i profilaktyka przeciwprochnicowa (fluoryzacja i lakierowanie zębów )

Zapraszam serdecznie wszystkich , gwarantując milą atmosferę i bezbolesność zabiegów.










0 161 707 1983



Rejestracja







...lub wypełnij nasz formularz zgłoszeniowy:


WYPEŁNIJ FORMULARZ




No comments:

Post a Comment