Thursday 11 April 2013

Kolejne terminy przyjęć w Gabinecie w Glasgow

Szanowni Państwo,


Kolejny termin przyjęć lekarzy w Glasgow 05.05.2013.


Wszyscy nasi specjaliści oraz labotratorium będą na miejscu dostępne do Państwa dyspozycji w niedzielę, 5tego maja 2013 od godziny 11:00


dr n.med. Beata Niedźwiedzka


dr n.med. Beata Niedźwiedzka


Ukończyłam Wydział Lekarski na Akademii Medycznej w łodzi. Posiadam już ponad 21 lat doświadczenia zawodowego.


Dzięki licznym kursom, szkoleniom oraz konferencjom, poszerzam stale swoją wiedzę i podnoszę kwalifikacje. Moje obszary doświadczenia w zakresie medycy dotyczą przede wszystkim, aczkolwiek nie jedynie, ultrasonografii, kolposkopii, endokrynologii i endokrynologii dziecięcej i dziewczęcej, psychoterapii w tym terapii rodzin, terapii niepłodności, psychoterapii w chorobach onkologicznych Simontona , gestalt, terapia Eriksonowska, oraz programy naukowe oceniające hormony tarczycy w ciąży.



dr Wojciech Gziut


dr Wojciech Gziut


lekarz medycyny (m.d.) Wojciech Gziut


Jest absolwentem Uniwersytetu Medycznego im prof. Feliksa Skubiszewskiego w Lublinie (1974). 1985 – 1986 spędziłem w Trumann College, Chicago, USA


Specjalizację z dziedziny pediatrii uzyskałem w 1978 roku i pracowałem początkowo jako asystent oddziału dziecięcego a następnie jako ordynator oddziału noworodkowego w województwie lubelskim. Ukończyłem kurs z zarkesu Psychologii Dziecka.



mgr Izbaela Szubert


mgr Izbaela Szubert


Jestem wykwalifikowanym terapeuta medycyny alternatywnej.


Specjalizuje się w masażu leczniczym. W zależności od schorzenia i indywidualnych potrzeb każdego pacjenta, dobieram odpowiedni rodzaj masażu.


Mam doświadczenie w pracy z osobami starszymi, niepełnosprawnymi, cierpiącymi z powodu dolegliwości mięśniowo-szkieletowych, choroby Parkinsona, stanów lekowych i depresyjnych oraz z niedowidzącymi.



Przypominamy iż przed wizytą należy się najpierw skontaktować telefonicznie z rejstracją i dokonać rezerwacji na określoną godzinę do wybranego specjalisty.


REJESTRACJA




  • Pediatra

  • Endokrynolog

  • Internista

  • Laboratorium

  • Szczepienia

  • Ginekolog





Numer do rejestracji tel. 07955 280 690 lub 0844 209 2149





http://polskilekarz.eu/wp-content/themes/medica-parent/framework/timthumb/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fpolskilekarz.eu%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F04%2Fslider_img_03-300x138.jpg&h=152&w=115&zc=1&q=100 http://polskilekarz.eu/?p=1141

No comments:

Post a Comment