Tuesday 4 September 2012

lek. stom. Waldemar Adam Joniec

Ukończyłem Pomorska Akademie Medyczna w Szczecinie.


Znaczną cześć swojego doświadczenia zawodowego zdobyłem w Szwecji, gdzie również uczestniczyłem w wielu szkoleniach i kursach.  Specjalizuję się w zakresie endodoncji, chirurgii szczękowej oraz stomatologii zachowawczej.

W Wielkiej Brytanii pracuję aktywnie jako stomatolog od 2005 roku w tym ostatnie ponad 6 lat dla NHS.

W Polskiej Przychodni zajmuje się stomatologia przede wszystkim dorosłych, oferuję wstępne konsultacje, oraz leczenie zarówno ogolno-stomatologiczne i endodontyczne, jak również protetyczne i estetyczne.

Jestem osobą bardzo komunikatywna. Pasjonuje się historia. W wolnych chwilach uwielbiam wędkować oraz poszukiwać antyków.

Zabiegi dla pacjentów wykonuję w znieczuleniu miejscowym

Jeżeli chcesz umówić się do mnie na przegląd stomatologiczny lub na rozpoczęcie leczenia skontaktuj się z rejestracją kliniki.

Więcej o usługach medycznych w naszej Klinice znajdziesz w zakładce 'Usługi Medyczne'

 









0 161 707 1983



rejestracja







...lub wypełnij nasz formularz zgłoszeniowy:


WYPEŁNIJ FORMULARZ




No comments:

Post a Comment